Ajankohtaista

Sanomalehdet ylivoimaisesti mieluisin mainosväline

Suomalaiset pitävät painettuja sanomalehtiä edelleen ylivoimaisesti mieluisimpana mainosvälineenä, selviää IRO Research Oy:n tuoreesta Tuhat suomalaista -tutkimuksesta. Suomalaisista 46 prosenttia nostaa painetut sanomalehdet ykköseksi, kun kysytään, mistä he mieluiten lukevat,...

Lue lisää

Lehtiä luetaan kesälläkin

Etelä-Suomen Median verkkosivut keräsivät vuonna 2016 keskimäärin viikossa 425 000 lukijaa ja yli 1 500 000 sivulatausta – kesällä lukeminen ja sivulataukset ovat samalla tasolla. Kesälukeminen korostuu useilla pienemmillä...

Lue lisää

A-P. Pietilä jää eläkkeelle

Etelä-Suomen Median toimitusjohtaja ja julkaisujohtaja A-P. Pietilä siirtyy sopimuksensa mukaisesti eläkkeelle 1.9.2017 lukien. Hän vastaan Etelä-Suomen Median toiminnasta, tuloksesta ja sisällöistä 30.6.2017 saakka. – Mediatalo Keskisuomalainen siirtyy uuteen strategiakauteen...

Lue lisää

Yli 2 miljoonaa silmää näkee ilmoituksesi

Etelä-Suomen Median lehtien ja verkkopalvelujen kokonaistavoittavuus on 1 015 000 eli yhtä paljon kuin edellisessä aineistossa, vaikka nyt mittauksessa on kaksi verkkopalvelua vähemmän. Paperilehdillä on yhteensä 766 000 lukijaa ja lehtien...

Lue lisää