Harrastaen-teema on avain paikalliseen harrastuskattaukseen

Etelä-Suomen Media julkaisee kattavan Harrastaen–teeman sanoma- ja kaupunkilehdissään 6. – 12.1.2023.

Vuodenvaihde on harrastusten aloittamisen vilkkainta aikaa. Ja parhaat harrastukset löytyvät läheltä – mitä sinulla on tarjota? Liikuntaa, kädentaitoja tai kenties kielikursseja? Harrastaen-teema on lukijan avain paikalliseen harrastuskattaukseen, ja siinä on mukana vahva journalistinen sisältö. Parhaat harrastukset löytyvät läheltämitä sinulla on tarjota?

Harrastaen-teema julkaistaan medioissamme seuraavasti

  • Keski-Uusimaa (ilmestyy 6.1.2023)
  • Helsingin Uutiset, Länsiväylä, Vantaan Sanomat, Nurmijärven Uutiset (ilmestyvät 7.1.2023)
  • Aamuposti (ilmestyy 8.1.2023)
  • Länsi-Uusimaa, Aamuposti Viikko, Keski-Uusimaa Viikko, Tamperelainen, Mäntsälän Uutiset, Vihdin Uutiset, Seinäjoen Sanomat, Lopen Lehti, Karkkilan Tienoo (ilmestyvät 11.1.2023)
  • Uusimaa, Sipoon Sanomat, Loviisan Sanomat (ilmestyvät 12.1.2023)

Kysy lisää henkilökohtaiselta yhteyshenkilöltäsi tai mediamyynnistämme! 

Sinua palvelee myös:

Heidi Vähäkallio
puh. 040 668 3876​​​​​​​
heidi.vahakallio@media.fi


”Teemoilla on vahva huomioarvo”

”Meillä toimii erityisen hyvin Aamupostin ja Lopen Lehden Harrastaen-teema. Teema kerää runsaan kattauksen palveluntarjoajia, jolloin teema saa myös vahvan huomioarvon. On hyvä olla teemassa muiden rinnalla esillä ja kertoa, että mekin olemme lähellä harrastusmahdollisuutena.”

– Marjut Jaatinen, rehtori, Etelä-Hämeen tanssiopisto

Lue lisää, miten Harrastaen-teema toimii ilmoittajan kannalta >>


Natiivi- ja sisältömarkkinointi

Natiivimainonta on markkinointiviestinnän muoto, jossa mainostaja saa käyttöönsä tilaa, joka on totutusti kuulunut vain median omalle sisällölle. Hyvä natiivimainos tarjoaa lukijalleen lisäarvoa. Natiivimainonta on mahdollista toteuttaa monikanavaisesti sekä verkossa että printtimedioissa. Tutustu natiivimainontaan >>

  • Monikanavainen toteutus
  • Oma artikkelisivu, sis. tekstiä, kuvia, videoita ja linkkejä
  • 7 päivän näkyvyys etu- ja artikkelisivun nostopaikalla yhdellä sivustolla
  • Oma koostesivu sisältäen kaikki mainostajan omat artikkelit
  • Raportointi artikkelista

DOOH – digitaalinen ulkomainonta

Ulkomainonta näkyy juuri siellä, missä ihmiset luonnollisesti liikkuvat: kaupunkien keskustoissa, kauppakeskuksissa, paikallisliikenteen busseissa ja liikenneasemilla.

Mainonnan sisältöä voi suunnitella tai muuttaa muun muassa vuorokaudenajan, kohderyhmän tai kampanja vaiheen mukaan nopeasti ja reaaliaikaisesti. Lisäksi hyvän tavoittavuuden lisäksi ulkomainontaan ei ole olemassa ad blockereita, eli mainoksia ei voi ohittaa. Tutustu digitaaliseen ulkomainontaan >>

Saat kampanjallesi paikallisen tai valtakunnallisen näkyvyyden tavoitteidesi mukaan – yhden kontaktin kautta.


Millainen kokonaisuus kiinnostaa sinua? Jutellaan lisää.

Heidi Vähäkallio
puh. 040 668 3876​​​​​​​
heidi.vahakallio@media.fi