Etelä-Suomen Media julkaisee kattavan Kodista on moneksi –teeman sanoma- ja kaupunkilehdissään 9. – 15.2.2023.
Koti on paikka, jossa rentoudutaan, työskennellään, eletään ja harrastetaan – ja koti on paikka, jota pidetään hyvänä, tuunataan ja parannellaan. Suomalaiset satsaavat asumiseensa – kunnostavat innolla niin sisätiloja kuin kotipihaa ja tuovat mökkikin mukavuuksineen tähän päivään.
Kodista on moneksi -erikoisteema esittelee asumisen trendejä journalistisen sisällön ja kattavan kaupallisen osion voimin. Näkymällä tässä erikoisteemassa tavoitat tehokkaasti ostovoimaisen väestön, joista suurelle osalle koti on viime aikoina tullut yhä tärkeämmäksi ja keskeisemmäksi paikaksi.
Kodista on moneksi -teema julkaistaan medioissamme seuraavasti
- Uusimaa, Sipoon Sanomat, Loviisan Sanomat (ilmestyvät 9.2.2022)
- Aamuposti, Keski-Uusimaa, Länsi-Uusimaa, Helsingin Uutiset, Länsiväylä, Vantaan Sanomat, Nurmijärven Uutiset (ilmestyvät 11.2.2022)
- Aamuposti Viikko, Keski-Uusimaa Viikko, Tamperelainen, Karkkilan Tienoo, Mäntsälän Uutiset, Vihdin Uutiset (ilmestyvät 15.2.2022)
Hyödynnä teemanäkyvyys ja kohdista mainonta suoraan oikealle kohderyhmälle!
Kysy lisää henkilökohtaiselta yhteyshenkilöltäsi tai mediamyynnistämme!
Sinua palvelee myös:
Juuso Rönkkö
puh. 040 186 4828
juuso.ronkko@media.fi
Onnistunutta asuntokauppaa monikanavaisella markkinoinnilla
”Olemme saaneet ihan suoraan kauppoja lehti-ilmoituksista. Erityinen onnistuminen oli Hyvinkään kohde. Mainostimme Hyvinkään Sveitsin uudiskohteen esittelytapahtumaa ainoastaan paikallisessa sanomalehdessä. Asiakkaita tuli paikalle noin 100.Yhteistyö ja kampanjasuunnittelu Mediatalo Keskisuomalaisen paikallisten asiantuntijoiden kanssa on sujunut hyvin. Heillä on vankka tuntemus markkina-alueestaan ja eri medioiden toimivuudesta siellä. Käytämme jatkossakin tavoittavaksi havaittua konseptia uudiskohteittemme markkinoinnissa.”
Catarina Helenius
Myyntijohtaja
FH-Invest
Natiivi- ja sisältömarkkinointi
Natiivimainonta on markkinointiviestinnän muoto, jossa mainostaja saa käyttöönsä tilaa, joka on totutusti kuulunut vain median omalle sisällölle. Hyvä natiivimainos tarjoaa lukijalleen lisäarvoa. Natiivimainonta on mahdollista toteuttaa monikanavaisesti sekä verkossa että printtimedioissa. Tutustu natiivimainontaan >>
- Monikanavainen toteutus
- Oma artikkelisivu, sis. tekstiä, kuvia, videoita ja linkkejä
- 7 päivän näkyvyys etu- ja artikkelisivun nostopaikalla yhdellä sivustolla
- Oma koostesivu sisältäen kaikki mainostajan omat artikkelit
- Raportointi artikkelista
DOOH – digitaalinen ulkomainonta
Ulkomainonta näkyy juuri siellä, missä ihmiset luonnollisesti liikkuvat: kaupunkien keskustoissa, kauppakeskuksissa, paikallisliikenteen busseissa ja liikenneasemilla.
Mainonnan sisältöä voi suunnitella tai muuttaa muun muassa vuorokaudenajan, kohderyhmän tai kampanja vaiheen mukaan nopeasti ja reaaliaikaisesti. Lisäksi hyvän tavoittavuuden lisäksi ulkomainontaan ei ole olemassa ad blockereita, eli mainoksia ei voi ohittaa. Tutustu digitaaliseen ulkomainontaan >>
Saat kampanjallesi paikallisen tai valtakunnallisen näkyvyyden tavoitteidesi mukaan – yhden kontaktin kautta.
Millainen kokonaisuus kiinnostaa sinua? Jutellaan lisää.
Juuso Rönkkö
puh. 040 186 4828
juuso.ronkko@media.fi