Keski-Uusimaa Viikko

AJANKOHTAISTA

Uudet KMT-tulokset 

Suomalaisista 93 % lukee sanomalehtiä viikoittain eri lukuvälineillä. Painettuna sanomalehteään lukee viikoittain 74 % ja digitaalisena 81 % vastaajista. Digitaalisen lukemisen tavoista digitaalinen näköislehden kasvu jatkuu. Matkapuhelimen suosio lukuvälineenä on kasvanut edelleen. Lukemisvälineet ovat monipuolistuneet, mutta aikakauslehtien, sanomalehtien ja kaupunkilehtien sisältö kiinnostaa lähes kaikkia suomalaisia.

Painetussa sanomalehdessä olevaan mainontaan suhtautui positiivisesti 47 %, ilmaisjakelu- ja noutopistelehdissä 59 % ja painetussa aikakauslehdessä olevaan mainontaan 50 % vastaajista.

Kerro mitä Sinulla on tarjota lukijoillemme – me kerromme Sinulle miksi kannattaa valita juuri Keski-Uusimaa Viikko mainosmediaksesi.

Etelä-Suomen Median lehdet tavoittavat joka viikko jo 1 100 000 lukijaa ­

Etelä-Suomen Median kaupunki- ja aluelehdet tavoittavat viikoittain 1 100 000 lukijaa. Pääkaupunkiseudun lehtien kokonaistavoittavuus on 536 000,  printtilukijoita lehdillä on 263 000. Tiedot käyvät ilmi 17.3. julkaistusta Kansallisesta Mediatutkimuksesta (KMT). Tuoreet luvut on kerätty viime vuoden tammi- ja joulukuun välillä.

Etelä-Suomen Media on osa Mediatalo Keskisuomalaista, jonka tuotteita lukee viikoittain 2 222 000 suomalaista.

Lähde: KMT 2019

 

Etelä-Suomen Median Viikkouutiset -tuoteperhettä uudistetaan

Keski-Uusimaa Viikkouutiset ilmestyy jatkossa nimellä Keski-Uusimaa Viikko. Uudistuksella haetaan vahvistusta Keski-Uusimaan brändille, mutta pidetään samalla huolta keskisen Uudenmaan viikkolehtien sukunäköisyydestä. Uudistuksen tavoitteena on vahvistaa lehtien asemaa niin lukija- kuin mediamarkkinassakin.

 

Mediatalo Keskisuomalaisen tietosuojalauseke päivitetty 

EU:n uusi tietosuoja-asetus (GDPR)  astuu voimaan 25.5.2018. Olemme tarkastelleet tietosuojakäytäntöjämme ja haluamme kertoa niistä selkeästi ja avoimesti.

Mediatalo Keskisuomalaisella muutos on reilun puolentoista vuoden aikana tarkoittanut henkilöstön koulutusta, alihankkijoiden vastuuttamista sopimuksin, dokumentoinnin tarkentamista sekä tietosuojavastaavan nimeämistä. Asetusten muutosten myötä Mediatalo Keskisuomalainen on myös päivittänyt tietosuojalausekkeensa, jossa on otettu huomioon laajemmat informointivelvoitteet ja päivitetty myös se kuinka asiakkaat voivat jatkossa toteuttaa oikeuksiaan.

Myyntiehtoja on myös tarkennettu ja päivitetty tietosuojaa koskeva osuus, jotta voidaan varmistaa asetuksen velvoitteiden täyttäminen.

Päivitetyn tietosuojalausekkeen suurimpia muutoksia aiempaan versioon verrattuna on muun muassa  rekisteriselosteiden sulauttaminen tietosuojalausekkeeseen, joten jatkossa kaikki informaatio löytyy samasta paikasta. Rekisteröityjen oikeuksien toteuttamiseen on myös tehty tarkennuksia ja esittelemme tarkemmin tapamme hallita sivustoilla käytettäviä evästeitä.

Huomaattehan, että journalistisella käsittelyperusteella kerätyt tiedot eli toimitusten tiedot ja kuvat eivät ole jatkossakaan avoimia toimituksien ulkopuolelle.

 

Päivitetty tietosuojalauseke löytyy: https://www.keskisuomalainen.com/fi/tietosuojalauseke/
Päivitetyt myyntiehdot: https://www.keskisuomalainen.com/fi/yrityksille/myyntiehdot/ehdot/