Turkulainen

AJANKOHTAISTA

 

MEDIATALO KESKISUOMALAISEN TIETOSUOJALAUSEKE PÄIVITETTY

EU:n uusi tietosuoja-asetus (GDPR)  astuu voimaan 25.5.2018. Olemme tarkastelleet tietosuojakäytäntöjämme ja haluamme kertoa niistä selkeästi ja avoimesti.

Mediatalo Keskisuomalaisella muutos on reilun puolentoista vuoden aikana tarkoittanut henkilöstön koulutusta, alihankkijoiden vastuuttamista sopimuksin, dokumentoinnin tarkentamista sekä tietosuojavastaavan nimeämistä. Asetusten muutosten myötä Mediatalo Keskisuomalainen on myös päivittänyt tietosuojalausekkeensa, jossa on otettu huomioon laajemmat informointivelvoitteet ja päivitetty myös se kuinka asiakkaat voivat jatkossa toteuttaa oikeuksiaan.

Myyntiehtoja on myös tarkennettu ja päivitetty tietosuojaa koskeva osuus, jotta voidaan varmistaa asetuksen velvoitteiden täyttäminen.

Päivitetyn tietosuojalausekkeen suurimpia muutoksia aiempaan versioon verrattuna on muun muassa  rekisteriselosteiden sulauttaminen tietosuojalausekkeeseen, joten jatkossa kaikki informaatio löytyy samasta paikasta. Rekisteröityjen oikeuksien toteuttamiseen on myös tehty tarkennuksia ja esittelemme tarkemmin tapamme hallita sivustoilla käytettäviä evästeitä.

Huomaattehan, että journalistisella käsittelyperusteella kerätyt tiedot eli toimitusten tiedot ja kuvat eivät ole jatkossakaan avoimia toimituksien ulkopuolelle.

 

Päivitetty tietosuojalauseke löytyy: https://www.keskisuomalainen.com/fi/tietosuojalauseke/
Päivitetyt myyntiehdot: https://www.keskisuomalainen.com/fi/yrityksille/myyntiehdot/ehdot/

 

 

KMT-tulokset julki: Lähes kaikki lukevat sanomalehtiä

Suomalaisista 89 prosenttia luki viikoittain sanomalehteä syksyllä 2017, ilmenee uusimmasta Kansallisesta Mediatutkimuksesta.

Painettuna sanomalehteä luki 71 prosenttia, tietokoneella 43 prosenttia, puhelimella 47 prosenttia ja sähköisellä lukulaitteella 24 prosenttia suomalaisista. Päivittäin sanomalehtiä luki reilut 60 prosenttia suomalaisista.

Lähde: Sanomalehtien Liitto

Kerro mitä Sinulla on tarjota lukijoillemme – me kerromme Sinulle miksi kannattaa valita juuri Turkulainen mainosmediaksesi.